Jak pracujemy - Plan dnia

7.00-8.30

Dzieci przychodzą do Mini Mini i rozpoczynają zabawę w przygotowanych dla nich kącikach zainteresowań. Jest to czas na zabawę swobodną.

8.30-9.00

Czas na śniadanie.

9.00-9.15

Toaleta poranna.
Po śniadaniu maszerujemy do łazienki, gdzie myjemy ręce, buzię i szczotkujemy zęby.

9.15-10.45

Zajęcia edukacyjne / spacer / zabawy na świeżym powietrzu (chętnie i często wybieramy się na spacer do naszego parku).

11.00-11.30

Pierwsze danie - zupa. Po wielu aktywnościach wszyscy zrobiliśmy się głodni, więc zakładamy śliniaczki i siadamy do ciepłej zupy, po czym maszerujemy na drzemkę.

11.30-14.00

Odpoczynek.
Gasimy światło, zasłaniamy zasłony, włączamy kołysanki lub czytamy bajeczki. Część dzieci, którym nie udało się zasnąć ogląda książeczki z opiekunem.

14.00-14.30

Drugie danie.
Po należytym odpoczynku przyszedł czas na drugie danie, więc siadamy do stolików.

14.30-15.30

Zabawy dowolne.
O tej porze dzieci bawią się swobodnie, samodzielnie, bądź z opiekunem.

15.30-17.00

Podwieczorek.
Po południu jemy podwieczorek, po czym wracamy do zabaw swobodnych, kierowanych przez Ciocie, np. tańce. Jest to już czas powrotu do domu naszych milusińskich.


Bliskość

Dobro

Szacunek

Empatia

Współpraca

Autentyczność

Adaptacja

To jeden z najważniejszych momentów dla dziecka rozpoczynającego przygodę ze żłobkiem. Wszystkie etapy adaptacji dostosujemy indywidualnie do każdego dziecka.

Współpraca

Wierzymy, że tylko dzięki współpracy rodziców i opiekunów jesteśmy w stanie stworzyć miejsce odpowiadające potrzebom dziecka.

Pozytywna dyscyplina

Swoją pracę z dzieckiem opieramy na wzajemnym szacunku, zrozumieniu i miłości.

Programy zajęć

Pierwsze kroki edukacyjne maluszków zawsze dostosowujemy do potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka. Przede wszystkim uczymy się otaczającego nas świata.

Wnętrze

Mini Mini to ciepłe i przyjazne wnętrza, pomoce dydaktyczne i zabawki dobrane w taki sposób, aby wpływały na wszechstronny rozwój dziecka. Nasza placówka to dwie przestronne sale, każda liczy sobie po 50m2, podzielone na strefy edukacji, zabawy i relaksu.

Bezpieczeństwo

Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom oraz ich rodzicom jest dla nas kluczowe przy budowaniu współpracy na linii rodzic - dziecko - opiekun.